FANDOM

Victor Vance (VCS).jpg

"Mi-am petrecut tot timpul meu în jurul valorii de a face tâmpiți bogati în timp ce familia mea s-a destrămat, iar femeia pe care am vrut-o murit așteptându-mă să sun!"

- Victor Vance

Victor "Vic" Vance este un personaj din seria Grand Theft Auto, care apare ca protagonist al Grand Theft Auto: Vice City Stories și un minor, dar cheie, caracter în Grand Theft Auto: Vice City.

Victor este un fost soldat care a fost dat afară armata din cauza trădării sale superioare, Jerry Martinez. În urma eliberării sale, Vic începe să construiască un imperiu crimă în Vice City, devenind o figură puternică în lumea interlopa.

Istorie Edit

"Am o familie dificilă. Am primit responsibllities."

VictorVance-GTAVC2.png

-Victor La Sgt Martinez.

O mare parte din viața lui Victor înainte de evenimentele de Vice City Stories este necunoscut. Tatal lui Victor a venit din Republica Dominicană, și a lucrat ca soldat, în timp ce mama lui Victor, Janet Vance, era o femeie albă, care a arătat puțină îngrijire sau un interes în Vic și frații săi. Victor, născut în statul Florida, a avut doi frați mai mici, Lance și Pete. După cum soarta tatălui lor a fost necunoscut, iar mama lor era nepotrivit să-i crească, Vic și frații săi au fost crescuti de matusa lor, Enid.

Also on FANDOM

Random Wiki