FANDOM

Toni Cipriani LCS Mobile

Antonio "Toni" Cipriani este protagonistul Grand Theft Auto: Stories Liberty City, care apare, de asemenea, ca un personaj principal în Grand Theft Auto III.

Background Edit

Toni Cipriani sa născut în 1968 Ma Cipriani și un tată fără nume, care a fost membru al uneia dintre familiile mafiote ale orașului. El locuia cu părinții lui în restaurantul lor, iar mai târziu a devenit implicat în lumea interlopă Liberty City, care unește mafia să urmeze pe tatăl său.

Personalitate Edit

ToniCipriani-GTAIII

Comportamentul lui Toni în scenele din joc sugerează că el este foarte loial, dar foarte usor de iritat (desigur, acest lucru poate fi în parte din faptul că el este înconjurat de astfel de oameni ciudați, de exemplu, Maria Latore, Joseph Daniel O'Toole și Donald dragoste). Când el este furios, Toni este capabil de a practica acte extrem de violente (cum ar fi cu ajutorul unui topor pentru a ucide Giovanni Casa și taie corpul său în bucăți mici), dar el pare, de asemenea, să se simtă remușcări, uneori (ca și când merge la Catedrală pentru a face o mărturisire). Cu toate acestea, la fel ca mulți alți protagoniști GTA, el arată prea foarte puțin ezitare în a ucide pe oricine în picioare în felul său și, ocazional, le bate joc. Toni consideră, de asemenea, că oamenii ar trebui să arate respectul cuvenit față de părinții lor, văzute în misiunea Hot Wheels când a Vincenzo Cilli de ceartă ce a primit sex oral de la o prostituată pe nume Cheryl în timp ce vorbesc cu mama lui, și modul în care el încearcă cu disperare să vă rog pe mama lui. Ca și Claude, el va da șoferilor degetul dacă un vehicul se află în fața lui și încearcă să-l cosi.

Also on FANDOM

Random Wiki