Wikia

GTA Wiki

San Andreas

Talk0
243pages on
this wiki

San Andreas este un stat virtual care apare in jocurile GTA 1 si GTA:San Andreas,desi in GTA 1 se poate vizita un singur oras din cele 3 din San Andreas.

Orasele din San Andreas Edit

Los Santos:Modelat dupa Los Angeles,acest oras are 2 "jumatati".Prima jumatate este un centru de marime medie de zgarie-nori si cladiri inalte.a doua este o parte de genul suburbie,cu case mici de 2 etaje sau mai putin.Acest oras este locul unde s-a nascut Carl Johnson,fsi familia si prietenii lui.Casa acestuia este in Grove Street.

Gastile din Los Santos:

Grove Street:(culoare verde)

Ballas(mov)

Vagos(galben)

ATENTIE!Aceasta portiune este incompleta.Alte gasti exista in Los Santos.Dupa ce aceasta portiune a fost completata,acest anunt va fi sters.

Intre cele 3 orase,exista o mare zona de padure si de desert.Zonele de padure sunt mai grele decat cele de desert,deoarece uneori personajul se poate pierde in zonele dese.De asemenea,multe mituri sunt inca cautate de vanatorii de mituri,desi nu exista dovezi.

ATENTIE!Sectiunea Orasele din San Andreas nu este completa.Un singur oras este detaliat,si nici acela nu este complet.Dupa ce articole pentru ambele orase sunt complete,acest anunt se va sterge.

Around Wikia's network

Random Wiki