Wikia

GTA Wiki

Banshee

Talk0
244pages on
this wiki

Format:Infobox vehicles

Banshee e o maşină sport cu 2 uşi. Maşina a apărut în următoarele jocuri:

Design Edit

GTA III — GTA Vice City Stories Edit

În Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto: Liberty City Stories, şi Grand Theft Auto: San Andreas e asemănător cu un Dodge Viper RT/10 din 1992-1995 , cu designul curbat şi şi două ţevi de eşapament. Totuşi, Banshee-ul e mai îngust şi are un design diferit al farurilor. Această versiune a Banshee-ului e singura decapotabilă în care jucătorul nu poate intra fără să deschidă uşa . În GTA San Andreas, poate fi modificată doar la TransFender.

În Grand Theft Auto: Vice City şi Grand Theft Auto: Vice City Stories, Banshee-ul se aseamănă cu un Chevrolet Corvette C4 fin 1984-1996, cu un design mai pătrăţos şi două ţevi duble de eşapament.

Versiunea din GTA Advance, care mimează designul Banshee-ului din GTAIII, se poate compara cu Rumbler-ul din GTA2 , dar are o formă mai aerodinamică, are aceeaşi dungă ca celelalte Banshee-uri, şi are acoperişul ridicat.

GTA IV — GTA Chinatown Wars Edit

În Grand Theft Auto IV, Bravado Banshee e asemănător cu un Dodge Viper Coupe din 2003-2006, dar are un bot unic, iar stopurile seamănă cu cele de la Aston-Martin DB9. Spre deosebire de motorul V10 engine al Viper-ului , Banshee-ul are un motor de 762 de cm cubi în V8, după website-ul AutoEroticar.

Banshee-urile în GTA IV sunt prezente ca decapotabile, sau cu acoperiş normal. Ca şi Dodge Viper-ul, Banshee-ul propria siglă, o gură cu colţi urlând, pe aripi, volan şi pe huse. Sigla obişnuită Bravado e folosită în faţa şi în spatele maşinii. Banshee-ul poate fi văzut vopsit cu o singură culoare pe toată caroseria, sau cu o dungă în mijloc; dunga e de obicei galbenă, gri sau portocaliu deschis.

Banshee-ul nu e recunoscut ca maşină sport de către joc, deoarece prietenii şi iubitele cărora le plac sau nu maşinile sport (nu toate maşinile scumpe) nu o să abă aceeaşi reacţie la un Banshee. Acest lucru nu pare să aibă un efect pentru gameplay.

În versiunea de DS a Grand Theft Auto: Chinatown Wars, Banshee-ul e similar cu Phoenix-ul sau cu versiunea sa din GTA Vice City, însă în versiunea pentru PSP seamănă mai mult cu cel din GTA IV.

Performanţă Edit

GTA III — GTA Vice City Stories Edit

Având un motor în faţă, tracţiune pe roţile din spate, şi un motor de 10 cilindri, Banshee-ul dintre GTA III şi GTA Vice City Stories e una din cele mai rapide maşini sport, dar are probleme la curbe din cauza tracţiunii pe roţile din spate, făcându-l să-şi piardă uşor controlul în curbe strânse (incluzând întoarcerile cu frâna de mână). Aceste trăsături au rămas neschimbate până la GTA IV, când performanţa s-a îmbunătăţit.

GTA IV — GTA Chinatown Wars Edit

Banshee-ul din GTA IV are un motor V8 de 762 cm cub, cuplat la o cutie cu 5 viteze cu tracţiune pe spate. Banshee-ul e pe locul 3 la acceleraţie, cu o viteză maximă puţin mai mică decât cea a Turismo-ului şi a Super GT-ului.

Se manevrează superb, cu o mici urme de supravirare, din cauza cuplului mare. Suspensia e tare, şi adesea Banshee-ul sare pe străzile denivelate la viteze mari. Frânele sunt extrem de bune; Banshee-ul frânează mai bine decât oricare altă maşină din joc, iar ABS-ul e standard la toate modelele. Deformarea la impact e bună, însă din cauza motorului din faţă e mult mai puţin rezistent la coliziuni frontale decât maşinile sport cu motor în spate su în mijloc, ca şi Comet-ul şi Infernus-ul.

Banshee-ul e una din cele mai distractive maşini de condus, şi e bine dotat pentru aplicaţii care necesită viteze mari, spre exemplu cursele în Multiplazer.

Modificaţii (GTA San Andreas) Edit

  • Culori (două zone exterioare)
  • Nitro (toate)
  • Roţi (toate varietăţile)
  • Suspensii Hidraulice

Ştiaţi că...?Edit

  • Banshee-ul e setat pe următoarele posturi radio la început:
  • Banshee-ul din GTA San Andreas e una din puţinele vehicole la care Carl Johnson îl loveşte pe şofer cu piciorul în loc să îl lovească cu pumnul sau să îl dea cu capul de bord.
  • Roman Bellic are un poster cu un Banshee pe peretele apartmentului din Hove Beach.

Locaţii Edit

GTA III

GTA Vice City

GTA San Andreas

GTA Liberty City Stories

GTA Vice City Stories

GTA IV

GTA Chinatown Wars

  • În BOABO Merchant
  • În Algonquin-ul de sud şi de mijloc.

Vezi şi...Edit

Format:Navboxes

Around Wikia's network

Random Wiki